Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 15 maj 2010

FINGERFÄRG

Ikväll målade jag och barnen med fingerfärg.
Vi gjorde avtryck på bådas händer och små
fötter. - Fast insåg att Amanda hade STORA
fötter nu.. Hahaha.. iaf jämfört med Alvin´s..!!
~~~
Rosa avtryck till Amanda och blå till Alvin
såklart. Ska klippa ut dom och sätta i deras
minnesböcker.
~~~
Skriver ni minnesböcker om era barn??

bloglovin

3 kommentarer:

Mobbe sa...

obbes gofiisa..:)

Cathy sa...

Du har sååå fina barn!! Japp, jag skriver minnesböcker:-) Köpte böcker som va typ "Deras första år" men med många tomma blad i oxå....å jag skriver i dom än:-) (äldsta barnet är 9½ år:-))
Skriver om roliga saker de sagt, hur de är som personer...lägger i kort...jaa, det mesta:-) Kul för dom att ha när de blir vuxna!

Kramar!

Janeth sa...

Jag vill och jag kan, men det kommer alltid 1000 andra ting emellan.
Så jag lägger lappar lite överallt, med sånt som kan komma att bejövas senare för att påminna mig själv...när jag hittar tiden till att skriva i böckerna.
Prioritering heter det visst ;))

Kram och hoppas att ni får en toppen vecka :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos