Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 31 maj 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Min svärmor har en sån här skallra hemma sen
förmodligen Älskling var liten, - jag tycker dom
är så otroligt fina och charmiga!!
~~~~
Hos Iob-butiken finns dom här med Mumin på.
~~
Fler än jag som är såld på gamla hederliga
träleksaker??
~~
(ni missar väl inte tävlingen hos Iob-butiken där
ni kan vinna en stor myspöl?? )

bloglovin

1 kommentarer:

Jill sa...

På tal om träleksaker så måste jag bara tipsa om vad jag hittade idag, kan ju vara lite kul för dig som har en sessa och en prins och som har blått och rosa i rummet:)

http://www.nordljus.net/se/art/trastapel-prins-bla-bambam.php

http://www.nordljus.net/se/art/trastapel-prins-rosa-bambam.php

Det kanske passar i smaken:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos