Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 31 maj 2010

FRUKOSTMÖTE INNE I STAN

Nu skulle vi ha begett oss intill Hötorget där vi skulle möta upp Madeleine från barnbutiken Babylooba..!! Ett frukostmöte var inplanerat.. Vad vi skulle ha möte om... - hihi.. det ni ;-) Tyvärr så blev Madeleine sjuk och mötet blir uppskjutet.. :-(

Några roliga gissningar vad vi skulle diskutera??

(p.s inte hunnit dra en vinnare av boken "vill inte bara vara mamma" än, så ni som vill vinna den, så finns chans att vara med än - drar en vinnare ikväll.!!)

bloglovin

2 kommentarer:

Jda sa...

Jag vet jag vet jag vet... Men jag är alltid superduper duktig med att hålla hemligheter hemliga:)

Sara 2+år & tvåbarnsmamma sa...

Sv: Jamen visst är hon ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos