Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 maj 2010

LIPFISH GÖR EN GLAD

Det är ingen hemlis att jag ÄLSKAR Lipfish
lekfulla, färgrika och glada barnplagg!!
~~~
Nu då värmen riktigt slagit till och det är
svårt att klä sina små så är ju Lipfish
jumpsuit´s perfekta!! Kortärmade och
korta i benen - samt tuffa!! Tycker de flesta
bodysuits tyvärr ser ut som pyjamasar,
förutom Lipfish. Deras passar till alla tillfällen
och framförallt nu tycker jag!!! Alvin kommer
använda alla sina fina Lipfish kläder flitigt i sommar.
Dom känns liksom somriga :-D

bloglovin

3 kommentarer:

Carolina sa...

De är verkligen helt underbara! kram

Kidelinbloggen - Therese sa...

Lipfish är ett märke som växt i mina ögon den senaste tiden. Verkligen roliga kläder, som du säger, som gör en glad!
Gulligt smile din stnos har på nedersta bilden:)

Tea sa...

Jag håller heltmed! Lipfish gör jätte-fina saker. Vad tycker du om mitt märke, lilla hund design?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos