Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 27 maj 2010

HELLO KITTY I VANLIG ORDNING

Dom här skorna valde Amanda ut för ett tag sen,
och nu har dom kommit.!! Dom var t.o.m
finare IRL än på bild.!!
Inget annat än Hello Kitty passar Sessan ;-)
~~~~
Vilken storlek på fötterna har ditt barn,
samt ålder??
Amanda är 3år och har nu stl 25,
tycker dom ser så stora ut, haha.. :-D
~~
Uppdaterat - eftersom många frågar,
skorna köpte jag på Ellos.!!

bloglovin

9 kommentarer:

Jenny sa...

Min son blev 2½ häromdagen och har stl 27 :-O
Snacka om att han har ärvt pappas fötter, han har 47:or :-D

Diana sa...

Min Elin är 5år och har 27 och Albin är 2 och halvt och har 24..och Linnea är snart 8 år och har 29.

Anonym sa...

Väldigt fina, Hello Kitty är ju även här en favorit :)
Var har Du köpt dessa skor, pris?
Ha en fn torsdag.
*kram* Åsa

katti sa...

Hej min dotter melissa är 4,5 år och har stl 26, min andra dotter nellie är 6,5 år och har stl 31 :)

Myran sa...

Haha, min 2-åring har stl 24-25, så han har rättså stora fötter =)

Anonym sa...

Tack för svaret, då ska jag kolla in Ellos :)

Ang 120 bilder, om Du som jag mister ALLA bilder som är tagna under 2år, hårddisken kraschade ju :( Då lär man sig och vips så framkallar man bilder och sätter in i album.

*kram* Åsa

mia sa...

Min lilla Leo som blir tre nästa vecka har 28 på sina "splingskoj".

Jag funderar nästan på att köpa ett doktorkit åt Leo. :-D Han verkar ha kommit in i nån sån period nu. Hårfrisör kanske det inte blir nåt av, däremot så är det jätte kul att meka på allt!

Sofia sa...

Hej!

Min Linus är 5 år och har 26/27 i skor. Liam är 2 år och har 22/23.
Kram Sofia

Lina sa...

Min filippa har också dem fast jag köpte dem på MAXI=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos