Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 26 maj 2010

NY SÄNG??

Amanda ville inte sova igår.. eller höll på att stöka en massa..
Till slut hade hon bestämt att hon skulle ligga i sin
lilla rosa fåtölj - som går att fälla ut till "säng".
Hade vid det här laget tappat tålamodet så jag bråkade
inte om det. Okej - sov där då var bara mitt svar...
Inom ett par minuter så hade hon slumrat in ;-)
~~~~
Med Alvin´s napp (använder aldrig napp annars),
mjukisapan och hennes Nova Star filt sover hon sött.
Observera att hon tagit på sig ett Barbapapa linne
över sitt nattlinne.. hahaha.. :-D
Finns ingen hejd på hennes knäppis grejer...

bloglovin

2 kommentarer:

Nina sa...

Haha skruttungen då ; )

Vendeltid sa...

Hmm, undrar om det var något i luften igår? Min 4-åring krånglade också vid sängdags och skulle absolut ha lillebrors NAPP fast han själv slutat med napp för flera år sedan. :o De är söta våra barn - speciellt när de sover!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos