Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 30 maj 2010

MYSKO??

*Klicka på bilden för att se större
~~
Är väldigt skeptisk till det här mailet jag fått...
Phishing eller ett ärligt misstag??
~~~~
Varför jag är misstänksam?
  1. Jag hade inget avslut på någon auktion (de avslutades dagen efter jag fått mailet)
  2. Mailet i sig bara, t.ex att skicka pengar över post?!!
  3. Mailadressen oseriös
Vad skulle ni tro??

bloglovin

6 kommentarer:

Therese sa...

Mysko!

Therese sa...

Skumt :S

Unknown sa...

Hejsan

Jag skulle INTE lämna ut mina uppgifter. De får all info från tradera.

Lycka till

MVH / Bitte

Anna sa...

Står inte säljarens adress i vinnarmailet från tradera? eller det är kanske inte från tradera?
Låter lite skumt iaf.

Vendeltid sa...

Menar du att du inte haft någon Gangstar-auktion som någon vunnit? För man måste ju gå via en aktiv auktion om man vill ha kontakt med säljaren, då funkar det inte med den avslutade.. Fast OM man har vunnit så har man ju alla kontaktuppgifter i vinnarmailet från Tradera.. Hmm.. Min mailadress kanske inte heller verkar helt "seriös" och man kan ju ha en speciell bara för tradera t.ex. Nä, jag vet inte vad jag ska svara. :)

Anonym sa...

Tja.. tacka och ta emot ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos