Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 15 maj 2010

SKA KLICKAS HEM

Då jag kikade inne hos Ellos häromdagen till
min gamla barndomskompis - hon väntar
tvillingar och undrade om jag visste av några
unisex babypyjamasar - hittade då dessa ursöta!!
Som tur var fanns dom här ända upp til stl 80.!!
~~~
Så dom här ska ner i shoppingkorgen till
Alvin.!! Kanonfint med gult dessutom ;-)
3-pack för 198kr - som hittat ju.!!
Finns i rosa eller blå kombo oxå.

bloglovin

1 kommentarer:

lilla angelyne sa...

Superfina är dom. Vi har haft den rosa kombon till Eira. Vi köpte 68, men de är riktigt stora i stl så 68 har vi än och kan nog ha ett tag till, trots att vi har 74 annars.

Trevlig helg!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos