Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 maj 2010

LILLA HEDDA & ALVIN

Igår hade vi besök av Alvin´s tjej kompis Hedda
och hennes mamma & pappa :-D
Hedda blev verkligen förtjust i Alvin och satt
länge och pratade och skrattade åt honom,
hihi... sötungar!! Undrar om vi fortfarande tycker
det då dom tillsammans tjuvar med sig öl
hemifrån och smiter ut om nätterna :-o
Hahaha.. ja, men vet aldrig - snart börjar tonåren,
tiden går ju sjukt så fort!!

bloglovin

1 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Hihi, sötisar!
O det är nästan lite skrämmande hur fort tiden går. Snart sitter vi o oroar oss när våran barn är ute o festar med vännerna ;)

Här har vi kört lite "terapi" med spindlar o insekter eftersom jag också är riktigt rädd för dom. Vill inte överföra det till Edvin o jag känner att jag faktiskt börjar bli mindre rädd jag med ;)

Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos