Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 maj 2010

TOGATÅGET


Idag den 20 maj kommer ca 50 kändisar med fans att genomföra ett världsrekordförsök i Togatåg. Deltar gör bland andra Adam Alsing, Gry Forssell, Magnus Hedman, David Helenius, Peter Magnusson, Alex Schulman, Marie Picasso, Kishti Tomita, Tobbe Trollkarl och Rolf Porseryd och många fler. Syftet är att samla in pengar till alzheimerforskningen.

Jag kommer inte kunna vara med så jag stödjer insamlingen genom att skicka ett sms och bidrar med 10:- Alla kändisar har egna tåg och "tävlar" om att dra in mest pengar. Jag ger mitt bidrag till (So)Bea och Rickard Sjöberg´s tåg.

Sms:a TOGA RICKARD till 72 970 så
hamnar gåvan under Rickards del av insamlingen.
- Det minsta vi kan göra!!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos