Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 maj 2010

VILKEN SKA MAN VÄLJA?

TACK för era tips angående solhatt till Alvin!!
Dessa är de jag gillar bäst ;-)
Kik Kid, Nova Star och Villervalla.
~~~~
Men fortfarande svårt att välja... :-o
Villervalla´s i ljus denim kanske.. lätt
att matcha med annat.
~~
Vilken tycker ni??

bloglovin

6 kommentarer:

Johanna sa...

Den med stjärnor. eller flera stycken. =p

Kick på Kullerbyttan sa...

Jag tycker våran coola som man också kan ha som cowboyhatt ;P
Kolla här:
http://kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=2194

Kram Kick

Elin sa...

Helt klart Villervalla! Ljus denim eller stjärnorna hade jag valt:)

nikita sa...

nova star eller villervalla i denim eller någon enfärgad med stjärna uppepå , dem är lättmatchade =)

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Jag gillar den med stjärnor, den skulle jag valt till min grabb..:)

Till din grabb är det lite svårare, blir bäst om du väljer själv tror jag vilket jag tror du gör, verkar dumt att låta andra bestämma. ;)

Sofia sa...

Blir jag tillfrågad om min åsikt har jag svårt att inte säga något men självklart ska du välja själv. Tycker om den blåa dock :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos