Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 maj 2010

GULT ÄR FULT.. NÄÄ, - GUL ÄR KUL

Fick dom nya pyjamasarna jag beställde från Ellos
häromdagen - här är sötingen i den gula!!

Sitter vid soffan och försöker räkna ut hur
han ska ta sig upp ;-)

Idag blir det bara hemmafix, bokat tvättid på em-
kvällen :-o Så rolig är min fredag!! Det här
jäkla stambytet verkar ju aldrig bli klart!!
Dom har nästa besiktning på måndag
och ingen har fortfarande varit hit och åtgärdat
felen dom hittade på förra!! :-o Helt sjukt..
blir galen snart på Kungsfiskarn.. - jag vill
ha tillbaka mitt hem NU.!!!
*litet morgon vredesutbrott*

Vad bjuder eran dag på idag?? ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Vi ska tillbringa dagen med barnens farmor idag. Åka till Skavsta och kolla på när flygplan lyfter och landar, fika och sen åka till kyrkogården och plantera blommor på våran gamla tants grav:)

kramar

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Ev kommer min morbror och hans blivande fru hit en sväng...
Ska grilla, ikväll får vi besök av mina två kusiner från Stockholm som ska sova här i helgen

Alexandra sa...

Sötnosen vad stooor han har blivit! Hur långt bort är Alvik för er? Kom och luncha med mig nån dag?Stoor kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos