Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 maj 2010

BLOGG PICKNICK

Har en liten idé... - tänkte jag skulle dra ihop
en liten bloggträff i form av en picknick.!!
Vad tror ni om det.??
Jag kan planera alla detaljer bara ni kommer!!
~~~
Någon som vill komma på picknick??
(kommer bli i Sthlm inom några
veckor i så fall) Lämna er mailadress
nedan om ni är intresserad eller skriv till
mig på facebook.!!
bloglovin

6 kommentarer:

Tove sa...

Ja vilken kul idé!!
Jag är absolut på!
:-)

tove.ojerback@hotmail.com
finns jag på..

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Jag är jättegärna på!

busan_loosan@hotmail.com

kramar

Therese sa...

Hoppla vad trevligt :) Tror inte jag åker uppåt så snart igen, men kanske nästa gång :) Eller på UnderBara Barn mässan?

diana sa...

ohh varför bor man här nere för??! haha hade oxå velat!

Annelie sa...

Vad kul, jag vill gärna komma!

persson.annelie@gmail.com

Milla sa...

Typiskt att man bor så långt bort :(
Men jag lämnar min mail iaf, man vet aldrig om det kanske kan bli en tripp ändå..

copycat_6@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos