Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 29 maj 2010

KLICK KLICK...

Lindex Shop Online - Sandaler


Jag börjar tro att jag måste läggas in för shopping
missbruk.!!! :-o
Häromkvällen så då jag låg i sängen insåg jag att min
25% på hela köpet rabatt hos Lindex skulle gå ut
samma dag. Klockan var nog 23.40 så det var bara
att studsa upp ur sängen och lägga en beställning
fortare än kvick.!! :-o
~~~~
Här ovan är det jag lyckades hinna med att
klicka ner i varukorgen.!!
Lite till mig, bl.a dom superfina sandalerna
och sen sommarkläder till båda barnen.
~~
Behövde jag verkligen allt??
- Mjo, nästan så.. :-o

bloglovin

3 kommentarer:

Therese sa...

Underbart med shopping :)

Nikita sa...

Skitsnygga skor ju ;-)

Nikita sa...

Skitsnygga skor ju ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos