Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 16 maj 2010

NU ÄR VINNAREN DRAGEN.!!!!

Fick mail av Lotta på NelloLi igårkväll - hon hade nämligen dragit vinnaren av hennes otroligt snygga muddjeans.!!! :-o Ni var OTROLIGT många som var med och tävlade, men tyvärr bara en som kan vinna.. :-(

GRATTIS säger vi till Zebramyran.!!!

Kanske jag kan bearbeta Lotta med en liten rabatt till er läsare av hennes muddjeans, - vore det något?? ;-) Jag ska smöra lite och tjata... hihi... Återkommer!!

bloglovin


4 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis till vinnaren!

Myran sa...

Åhh, vad roligt och perfekt eftersom Gabriel behöver byxor nu när han vuxit ur en hel del! =)

Unknown sa...

Jag ska snacka med the boss o se vad vi kan hitta på;o)Hihi..

Unknown sa...

grattis till den lyckliga vinnaren.. o du.. smöra på hehe.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos