Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 28 maj 2010

VILL INTE BARA VARA MAMMA

Nu har jag läst ut nya boken:
~~~
Tre kvällar tog det - fastnade verkligen
i den och läste i timmar :-D
Jag känner igen mig grymt mycket i
boken - känns ibland som om det är jag
som skrivit den!! Den är väldigt inspirerande
och jag tror att alla mammor samt blivande
mammor behöver läsa den!!
~~~
Den handlar om Ella som är hemma och är
mammaledig till sitt första barn, men har
svårt att bara vara mammaledig - hon behöver
liksom något att sätta fingrarna på!!
Hon börjar att planera sitt eget projekt,
ett eget Lekland.!! - Man får följa med Ella
hur hon går tillväga från sin första idé till
när hon påbörjar sitt arbete med Leklandet.
~~~
Man får även lära sig hur viktigt det är
att alltid prioritera familjen!!
Älskar böcker som verkligen ger en
en riktig tankeställare!!
~~~
Vill DU oxå läsa boken som Anette Paulsson
skrivit?? Lämna en kommentar nedan med
din mailadress så drar jag en vinnare
imorgon, lycka till :-D
~~~
Köper den, gör du HÄR.!!

bloglovin

23 kommentarer:

Mimmi sa...

Åh, jag vill grymt gärna vinna boken. Kanske kan den ge mig inspiration och mod till att våga.... Våga att ta språnget....

nyfiqen@gmail.com

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Ohhh g vill Jag vill! har läst ut alla böcker här hemma nu och vet inte vad jag ska ge mig på nu, så denna vore perfekt!!!!

Hoppas på tur!

Milla sa...

Den har jag vart på väg att köpa ett tag. Så abslout vill jag vinna den :)

saga_bus@live.se

nikita sa...

åh jag vill jättegärna läsa den!!
tänkte faktiskt fråga dig häromdagen om du börjat läsa den.

mail: bananen_nikita@hotmail.com

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

skulle vara jätte roligt att få läsa denna bok älskar att läsa bra böcker :)

mail icegirle19@hotmail.com

anna sa...

ååå, ja som älskar o läsa böcker. väldigt intressant verkade den vara=)
är gärna med o tävlar

Lindet sa...

jag vill gärna läsa boken. nu när sommaren börjar komma så kommer även läs-lusten!

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Tove sa...

alla gånger att jag vill läsa den. Hoppas på tur!

tove.ojerback@hotmail.com

rebecca sa...

Jag skulle vilja läsa den för den verkar otroligt bra..
Har varit sugen på att köpa den i ett tag och även om jag inte skulle vinna så skullej ga köpa den. Har slut på böcker och vill ha någon som verkar riktigt bra!

Kramar Rebecca
becca.rh@hotmail.com

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Jag vill gärna läsa den boken. :)

geshiia@live.se

ida, bergstrom.i@hotmail.com sa...

Jaaa! Jag vill gärna vinna den , verkar vara en bok för mig med!

Anna sa...

Lät som en bra bok, så har jag inte turen på min sida får jag nog köpa den =)
Trevlig helg!

Annajohanna86@hotmail.com

Therese sa...

Jag vill gärna vinna boken :) Har tänkt på att köpa den men inte kommit för mig :)

Hoppas på vinst!
Therese
essimjau@gmail.com

Sofia sa...

Vill jättegärna vinna och läsa den där boken!
sofiaholmer@hotmail.com

Anonym sa...

Jättespännande! Är en riktigt läslus, så jag slukar den gärna!!!

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna den boken! Känns som den är mitt i prick i mitt liv också.

madeleine.johansson@mail.com

Cathy sa...

Jag ÄR ju "bara" mamma just nu...å när jag läst din recension, såå jaa finns ju annat:-) Jag vill GÄRNA läsa den här boken!!

Min mail är:
johansson-77@live.se

Cathy sa...

Jag ÄR ju "bara" mamma just nu...å när jag läst din recension, såå jaa finns ju annat:-) Jag vill GÄRNA läsa den här boken!!

Min mail är:
johansson-77@live.se

Helena sa...

Jaq har hört så mycket positivt om den boken!!
Klart jag vill läsa den :)

Kram Helena

Min mail: lottie.c@telia.com

Helena

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

Jag behöver absolut en ny bok!
En bok som jag kan stoppa ner i bb-väskan :)

Mail: elinteg@hotmail.com

Kissegirl sa...

kisse_girl@hotmail.com håller tummarna för sommarläsning

Therese sa...

Vill jätte gärna!

mirasmamma@hotmail.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och hoppas på en massa tur så att jag får lite bra läsning

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos