Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 27 maj 2010

EN TRIPP TILL BABYLAND


.. måste inplaneras i dagarna!! Fick ju den där
praktiska cykelvagnen då jag fyllde år och jag
har ju inga cykelhjälmar till barnen :-o
~~~
Hos Babyland har dom nu kampanjpris på
alla deras hjälmar!! Precis vad jag vill höra ;-)
Hello Kitty till Amanda och en söt blå med
delfiner till Alvin.!!

bloglovin

1 kommentarer:

Vendeltid sa...

Vilka fina hjälmar! Hoppas att du tar en tur till sportaffären och köper en hjälm till dig själv också! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos