Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 maj 2010

ENDAST WELEDA

Sen jag fick hem en massa Weleda produkter så
har jag blivit helt hooked..!!
Jag vill bara använda Weleda nu.!!
Börjar tyvärr ta slut på en massa nu... dax att fylla på
lagret med zinksalva, olja m.m.
~~~
Senast fick jag testa de här duschkrämerna.!!
Jag vet, - dom ser verkligen ut att lukta gott :-D
Dom ska testas ikväll i badet helt klart.

bloglovin

1 kommentarer:

Therese sa...

Jag är nyfiken på den med Citrus :)
Fick du bodylotionen på We R Family? Jag fick den, den luktar gott men är lite rinnig. Undrar om alla body Lotions är det? Har du testat?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos