Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 15 maj 2010

NY LÄSNING

Har inte läst en bok på evigheter, tyckte att nu
var det dax igen. Kan behöva koppla av lite på kvällarna
med lite egen läsning - den här boken passar nog
alldeles utmärkt då....
skriven av Anette Paulsson.
~~~~
Kommer med recenssion av den så fort jag läst
ut den.!! Läs mer om den här så länge.!!
Kanske fler än jag som borde läsa den?? :-o

bloglovin

1 kommentarer:

nikita sa...

åh jag skulle också vilja läsa en bra bok..ja som inte läst på flera år blev häromkvällen supersugen på en bra bok , men då hade ja ingen hemma =(

kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos