Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 maj 2010

STORASYSTER & LILLEBROR

Tycker det är helt fantastiskt nu då barnen
leker tillsammans. Amanda hjälper lillebror
och ger honom leksaker, tippar han omkull
så sätter hon honom upp. Gladast blir hon om
hon lyckas "rädda" honom innan han fallit
omkull. *sötunge* Hon är verkligen världens
bästa storasyster - hon avgudar sin lillebror!!
~~~~
Alvin lyser som solen oxå då han får syn på
Amanda - att se dom tillsammans gör
verkligen mitt mammahjärta så lyckligt!!
Jag är så lyckligt lottad med den familjen
som jag har - älskar er alla.!!
Tomas - Andreas - Amanda - Alvin
(och Leeloo såklart)

bloglovin

3 kommentarer:

Tova sa...

Aww så sött :) och så stor lillkillen blivit! tiden rusar...

Anonym sa...

Söta de är tillsammans *kram* Åsa

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

:) Underbart med syskon och kärleken mellan dem =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos