Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 22 maj 2010

BARNENS DAG

För alla er som har möjlighet att ta er ut till det natursköna Långängen på Lidingö den 23 maj vill jag rekommendera ett besök på Långängens Gård. Där anordnar Kalaspinglan, Ekoleko, Yorrik tillsammans med flera andra barnföretag en tokrolig dag för alla barn med ponnyridning, clownshower, ansiktsmålning, figurballonger, porträttfotografering, fiskdamm m m.
Ni kommer också kunna ta del av många fina rabatterbjudanden på kalaspaket, maskeraddräkter, barnkläder, barnsmycken och leksaker. En dag som ni inte får missa helt enkelt!
Läs mer här om dagen!! Jag ska verkligen försöka ta mig dit :-D Någon fler??

bloglovin

1 kommentarer:

Lindet sa...

Ja jag är nöjd, däremot så trodde jag att nattlampan var ca 3 dm hög, missuppfattat helt för den var 1 dm.. haha..

Okej, men bli lite aktiv nu inför sommaren;) roligt med en massa nya, fina och helst av allt användbara saker=)

Ha en fin dag!

Kram Lindet

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos