Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 16 maj 2010

DAGENS OUTFIT

DAGENS ALVIN:
~~~~
(egentligen gårdagens)
Molo body, Lindex byxor och Amanda´s
gamla Fem Myror solhatt ;-)
~~
Fasiken vilken underbar lördag vi hade!!
Vilket väder :-o Helt FAB.!!!
~~
Letat efter en solhatt till Alvin men inte hittat
någon speciell? Filurar på Geggamoja´s.. :-o
Har ni nåt tips till mig??

bloglovin

3 kommentarer:

Sofias o Adams vardag sa...

Hej!

Mitt tips är Villervallas fina med stjärnor eller stjärna. Har inte haft sån själv men ska nog köpa en till min lille Vide. Vide är jämngammal med din Alvin och en lien tjockis född i v 30;) Finns btw en del nya solhattar på tradera annars på villervallas hemsida;) kram kram/ Sofia med Vide

Lindet sa...

Kik Kid har jätte enkla och fina.. Rea även i vissa shoppar.

nikita sa...

nova stars (förra årets modell)
finns strl S & M kvar på babyshop tror ja...
den är snygg iaf =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos