Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 maj 2010

DAX ATT KÖPA

Har funderat ett tag på en sån här cykelvagn
ett tag - och nu vill jag ha en!!
Så himla praktiskt - där får ju båda plats,
plus hunden och ev packning!!! :-o
Fast undrar om det är för tidigt med Alvin
i en sån??
Jag vet ju att Amanda skulle älska att få
åka i en sån - hämta henne på dagis i den!!
~~~
Man kan ju köpa till ett handtag och förvandla den
till en barnvagn dessutom - vips en syskonvagn!!
Nää, jag måste nog köpa en bums!! :-o
Någon som har en?? Nöjd eller missnöjd??
~~~
Uppdaterat: Jag fick en av Pappsen & Maggan
samt bror med familj - en sen födelsedagspresent!!

bloglovin

5 kommentarer:

Caroline sa...

Hej på dig!
Är det den de säljer i cykelaffärerna, typ på sportex? Där ska vi köpa en nu. Den kan man med göra om till barnvagn, plus att den är extremt lätt, vilket är ett plus. Det finns ju en del som inte är så lätta... och inte så smidiga...
Alvin, hur gammal är han nu igen? stella är ett år så absolut kan hon sitta i en sådan, från 6 mån bör de väl kunna åka med... då sitter de ju stadigt, kanske lite individuellt?
Köp!!
kram

alexandra sa...

har du kollat på chariot carrier. den e super.. jag har en vän som har en sådan och de är supernöjda.
den finns på http://www.activekids.nu/

Elin sa...

Kompisar till mig har en sån där cykelvagn och är super nöjda. Simon cyklar med Amanda i den där överallt. Körde även tjejerna i den förra veckan till lekparken eftersom det även går att göra den till "barnvagn". KOmmer bli super för dig att ha den :-)

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Hej.
Sån där har jag oockså kikat på det finns att köpa lite varstanns numera, det enda som är, är ju att man får kolla ordentligare med säkerheten om man inte köper den i en cykelbutik. Jag vill verkligen ha en sådan och funderar precis samma som du är Jazmine för liten? Skulle vara så mycket enklare än att köpa en tvilling vagn och vi kan cykla hela familjen utan några svårigeheter perfekt när man int ehar körkort (som ingen av oss har men jag ska plugga det men hinner jag få det så snabbt?)

Sofie - Radhusmamman sa...

Vi har en liknande cykelvagn och är jättenöjda. Än så länge är det bara storebror som åker i den, men han älskar den verkligen. Väldigt praktiskt också när det är regnigt och blåsigt, då sitter barnen mycket mer skyddade än med en vanlig cykelsits.
Rekommenderas alltså!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos