Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 maj 2010

PÅ JAKT EFTER BARN GARDEROB


Nu när barnen bytt rum med varandra så försvann Amanda´s
garderob - hon hade ju en egen liten klädskrubb. Nu har Andreas
övertagit den. Så tänkte jag skulle hitta en dubbel garderob, en sida
till Alvin och den andra till Amanda.
Den här ovan är drömmen - jag ÄLSKAR den. Så otroligt fin!!
Perfekt med alla hyllor, lådor och två pinnar att hänga på.
~~~
Hittade en nyhet på IKEA då vi var där sist, verkar tyvärr
inte finnas på hemsidan dessvärre :-( Eller så hittar jag den bara
inte. Den påminde om den här ovan förutom alla
prinsessdetaljer.

bloglovin

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jättefina garderober!! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos