Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 29 maj 2010

INTE SLÅ MAMMA

Älskling pratade nyss med min Pappa i telefon, då han skulle avrunda och fråga om han ville "slå några ord med Madeleine/mig oxå" - varav Amanda kastar sig i min famn och säger - "Nej, du får inte slå Mamma" Hahahaha... :-D

Inte lätt med alla dessa uttryck..!!

bloglovin

1 kommentarer:

Johanna sa...

Över 1000 inlägg av och om kvinnor i karriären.
Vi är 17 tjejer med olika yrken, utbildning och bakgrund som bloggar tillsammans för att belysa att kvinnor både vill utvecklas i arbetslivet och samtidigt bilda familj om vi vill.

Välkommen!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos