Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 maj 2010

PLANER I SOMMAR

I sommar har vi planerat en tripp till Kolmården
tillsammans med mina föräldrar och min svärmor.
Blir nog om jag får bestämma Kolmårdenpaketet med
övernattning ;-) Har inte varit där sen man själv var
barn!! Ska bli himla mysigt :-D
~~~
Har ni varit där??

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

har aldrig varit där, men det verkar mysigt! vi ska till astrid lindgrens värld snart, eller pippiland som mina tjejer säger ska bli kul! har inte varit där sen jag a liten heller!

Petra sa...

Jag älskar detta ställe,så mysigt och så mkt djur att titta på:)safarin är ett måste:)samma med delfinshowen ja ett bra o roligt uppskattat ställe för hela familjen vi var där förra sommaren!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos