Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 november 2011

UTGÅNG OCH DIA PSALMA

Gissa om jag blev förvånad då fru Salkert frågade på sin blogg om hon hade några läsare som gillade Dia Psalma – öööhh, det var ett av mina absoluta favoritband då jag var yngre. Så nu ikväll ska vi gå och höra dom spela – jihoo Skrattar Fatta vad grymt kul?! Tänk att jag hittat en sån fantastisk vän och det genom bloggvärlden, vi är så lika jag och Johanna – känns som en riktig soulmate! Så ikväll röjer vi järnet inne i stan, jihaaaa!!!

3 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Åååååh vad avundsjuk jag blev nu. Missade dem ju för ett tag sen när de var här i stan.

Unknown sa...

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en stor tävling på min blogg med 4 st goodiebags fullproppade med mamma och barnprylar till ett värde av 1500 kr st så passa på att gå in och anmäla och gör dig sjäv eller kanske en vän glad lagom till jul:) kram

Cissi sa...

Åhh dem hade jag velatvse! Tokälskade dem när jag var yngre.. Bara dem och charta 77 som gällde...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos