Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 november 2011

TRE FINA BURKAR

ATT01024

För ett tag sen vann jag ett presentkort från Bonti på Mammabloggkryssningens facebooksida – nu har jag shoppat upp det och dom här tre burkarna fick följa med hem! Passar perfekt in i barnens rum och det finns alltid en massa man kan fylla dom med. En har vi klossar i, i den andra har vi små dockor i och i den tredje har Amanda lagt hennes hårsaker och smycken Blinkar Ordning och reda det gillar vi!

 

Tror alla tre burkarna kostade ca 400kr totalt – tycker jag är helt okej för så fina och stora burkar. Kanske måste köpa tre till fast i babyrosa Förvånad

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos