Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 november 2011

NEDRÄKNING - EN VECKA KVAR

Vet ni vad – nu är det endast en vecka kvar tills Leeloo ska få sina fem valpar! Ååh, så jag längtar men samtidigt är livrädd inför. Kommer jag att klara av att hjälpa henne vid förlossningen, ta loss alla hinnor, klippa navelsträngarna m.m. Kommer Leeloo ens kunna föda normalt eller behövs kejsarsnitt? Tusen frågor och otroligt nervös, men tror jag har införskaffat allt man ska ha och valplådan är redan ordnad och Leeloo bor där sen ett tag tillbaka. Nu får dom komma dom söta små Ler Jag har bestämt att dom alla fem ska tammetusan överleva!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos