Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 november 2011

MUPPSAN´S JULKALENDER

Vet ni vad – i år kommer jag att köra en julkalender här på bloggen, med nya helt otroliga tävlingar VARJE dag fram till jul Skrattar 

 

För att inte missa då julkalendern sätter igång, gå med i Muppsan´s facebookgrupp eller/och följ min blogg via bloglovin alt. det nya blogkeen!

bloglovin

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Gäller din kod (muppsan) på Iob-butiken fortfarande? Var skriver man in koden isf? Mvh Jeanette

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

åhh detta låter ju hur kul som helst.. :)

MADELEINE sa...

Jeanette - ja den gäller. Skriv Muppsan i kommentarsfältet så dras rabatten i efterhand. Happy shopping!

Tessiz sa...

Hej Muppsan vilken fin kalender du hittat! Du får jättegärna ge mig cred för julkalendersbilden som jag gjort till www.busbra.nu!

God Jul!

MADELEINE sa...

Ja den va verkligen fin! Annars hade jag ju inte lånat bilden, ger dig gärna cred och länkning för den!

Emma Viklund sa...

Julkalendern ser vi fram emot, vad kul :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos