Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 november 2011

HELLO KITTY JACKAN

ATT01062

Stora tjejen i sin nya favoritjacka med Hello Kitty på från IoB-butiken Skrattar 

 

Nog för att jag inte gillar direkt en silverfärgad jacka, men Amanda älskar den och jag det jag gillar mest med den är att den är lång så den täcker mer och enligt Amanda så är den himla go och mysig att ha på sig!

Tänkte försöka hitta ett par rosa överdragsbyxor till – någon som vet var det finns?

1 kommentarer:

Sofi sa...

Lindex har bra byxor.. Har deras överdragsbyxor till mina tre tjejor varje år.. Finns tunnare och lite mer fodrade.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos