Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

BESTÄLL INTE COMHEM

Nu har vi haft ComHem i fyra år och jag undrar varför i hela friden jag inte sagt upp det än? Vi har allt hos dom, telefoni/bredband/TV. Internet ligger nere mer än OFTA och det är störningar på TV-kanalerna eller så fungerar det inte alls… Det mest väsentliga är att dom är skitdyra! Nog för att vi har det värsta bredbandet och det mesta man kan ha i TV men det är ändå överpris, vi betalar ca 1500kr och då använder vi inte hemtelefoni alls.

Så nu kikar jag runt för en ny leverantör – hade hoppats på Telia men vi bodde tydligen helt fel för att kunna få bredband från dom, högst 8mbit/s, att dela på det på tre datorer, njaa… lite väl va? Vi bor centralt och bra i Sthlm men kan inte få Telia, hur jäkla pissigt är inte det? Skärpning! Så bara att leta vidare, lutar åt Boxer kanske.. Det bästa med dom är att man kan ta med boxen till stugan då vi är där, då kan vi säga upp abonnemanget som vi har där!

Innan dagens slut ska jag ha sagt upp ComHem och beställt nytt bredband och TV leverantör Blinkar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk bara på att ni måste ha täckning där ute där ni har stugan och en digital tv-antenn på taket för att det ska funka. Vi hade dem till att börja med när vi flyttade hit där vi bor nu, men det visade sig sen att vi inte hade rätt tv-antenn på taket, så flertalet av kanalerna fungerade inte för det.

Knepigt att ni inte kan få telia, vi betalar till dem ca 2200 var tredje månad, då är det inklusive internet (fiberansultet), tv och telefoni.

Jag är i det stora hela nöjd med dem. Innan jag flyttade hit så hade jag bredbandsbolaget som internetleverantör, vilket jag tyckte funkade bra då, men det är ca 5 år sen. Hoppas att ni hittar något som passar :)

Alexandra sa...

Vi har allt genom bredbandsbolaget, hade tv genom Boxer förut men det var bara konstanta störningar - vi var helt utan tv över längre tid:/

Com Hem AB sa...

Hej,

Det här var inte alls någon rolig läsning. Då jag inte har några kunduppgifter så kan jag inte kontrollera vad som har gått galet eller om du har gjort en uppsägning eller inte.

Är det så att du har lämnat oss som kund så får vi önska dig lycka till och hoppas att du blir nöjd med din nya leverantör.

Är det så att du inte har lämnat oss ännu så skulle jag vara glad om du fyllde i formuläret som finns på länken nedan så får vi ta och undersöka vad som är fel och kanske försöka rätta till detta.

http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

Med vänlig hälsning
Fredrik Söderlund
Kundservice

MADELEINE sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos