Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 19 november 2011

HISS ELLER DISS?

ATT00825

Då jag var på stan häromdagen så sprang vi in i en secondhand butik och jag erkänner att jag handlar ALDRIG på secondhand. Vet inte varför men har liksom inte blivit av eller känts rätt trots att man kan göra såna fynd! Dock har jag blivit inspirerad av vänner och familj som sprungit och gjort klipp och hittat riktiga godbitar under hundralappen!

Så jag öppnade mina ögon lite extra och då hittade jag dom här – ungefär såna jag letat efter länge! Precis samma färg som min skinnjacka och i min storlek, 150spänn – som hittat? Jag kunde helt enkelt inte motstå dom, dom var som nya dessutom.

4 kommentarer:

Margareta sa...

Utan tvekan hiss!!

js sa...

Hejsan! Har precis startat en ny blogg, så vore kul om du ville klicka dig in på den och kanske lämna ngn kommentar! :)

www.jelenasavurdics.blogg.se ' <3

Patience -18 & mamma till Damien sa...

Alla har ju olika smak men jag dissar dem tyvärr :P

Lotta m åtta sa...

Helt klart HISS! Jag tycker de är skitfina, men skulle inte klara själv att gå i dem, jag har jättesvårt för minsta lilla klack, tyvärr. Men jag skulle gladeligen se dem på någon av mina vackra tonårsdöttrar, för det är skitfina skor! =) Bra köp!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos