Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 november 2011

BARBIE–PRINSESSAKADEMIN

Amanda har sett nya filmen om Barbie – Prinsessakademin och såklart sen sett på reklamen på TV att det finns Barbie dockor från filmen att köpa. Så alla dockorna från filmen står på önskelistan, näst efter Rapunzel dockan Ler 

 

Tänk när man själv var i Barbie åldern – jag hade en LÅÅÅNG Barbie period – jag älskade alla mina dockor och lekte i timmar. Jag hade bilar, hästar, kök – allt till mina Barbies. Synd man klippte allas hår för då hade ju Amanda kunnat få alla mina gamla Ler med tungan ute Lekte du med Barbie då du var liten?

2 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag hade nog allt man kan ha. Dockor, hus, bilar, hästar och allt annat. Fick alltid en Barbie av pappa när han inte kunde ha mig på sin helg.

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Här hemma är det oxå Barbie sim gäller ;-) jag hade oxå en Barbie period såklart med lite olika prylar till :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos