Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 november 2011

CONVERSE–LIKA MED ÄNDÅ SÅ OLIKA

Då man tänker på Converse så tänker man på den klassiska basketkängan som alla har nu för tiden, i svart, rosa, vit alla möjliga färger. Ser man en basketkänga med mönster tänker man att det är en kopia. Men så är ju inte fallet – Converse har ju oxå olika mönster på sina skor, modellerna ovan är endast barnskor och mina favoriter. Stjärnor såklart men även flames och läder – mycket snyggt och Alvin äger nog gärna flera par till våren, hihi..

Alla bilderna är klickbara så ni kommer direkt till produktens hemsida.

 

Vad gillar ni Converse? Älskar eller hatar ni dom? Känns som det inte finns något mellanting Blinkar

3 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag tycker nog inget speciellt om dem faktiskt.

mymic sa...

tycker den med usa flagg-mönstret är snygg ^^

Emma sa...

Jag är helt besatt av converse skor. Jag har 3 par själv och har nu köpt ett par åt min lilla son :).

Gillar dem med eldflammorna!

Kramar Emma

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos