Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 9 november 2011

GÅRDAGENS EVENT MED PAF

ATT00410

ATT00407ATT00413

skugge_lindasång

Igår var jag och Johanna bjuden på ett Skugge & co event på Magic Bar inne på Karlaplan, det var pokersiten PAF som bjöd in oss. Vi blev bjudna på buffé middag, vin och live underhållning i form av musik och trollkarl. Vi träffade Rose-Marie (Bambi) och en god vän till henne som oxå var bjudna – hade en mycket trevlig kväll med härligt sällskap! Mycket skratt blev det Blinkar Magic Bar´s egna trollkarl Axel trollade för oss och plockade fram massa bollar från mitt hår och gummisnoddar på axeln och slutligen en sko bakom mitt huvud, hahaha… Jag avskyr trollkarlar – jag blir tokig då jag inte förstår!!! Många av tricken va verkligen helt fantastiska, så tummen upp för trollkarlen, han lyfte kvällen!

Det trista var att den sk pokerskolan och turneringen man skulle få vara med i det blev aldrig av.. eller kanske om vi väntade flera flera timmar på att dom första turneringarna skulle avslutas. Ni vet Rosanna Charles och Daniel Paris etc dom gick ju före oss mammabloggare Ler med tungan uteJag hade iaf sett fram emot att spela poker och blev mycket besviken då ingen ens informerade oss om hur länge vi skulle få vänta, så vi drog helt enkelt. Himla synd då det annars hade blivit ett klockrent och toppenevent!

1 kommentarer:

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Fina nio va på bilden :) Va fick inte alla spela poker? Missminner jag mig inte så gillar du ju att spela poker (tror du nämnt det i tidigare inlägg).. Mycket dåligt av dom iaf..

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos