Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

FEM VINNARE AV KRYSSNING MED BIRKA PARADISE

Då ungarna inte varit samarbetsvilliga ikväll så blev det inget videoinlägg där jag drog vinnarna utan jag får presentera er vanligt istället. Men huvudsaken ni får veta vilka som vann, eller hur?

 

Stort grattis till: Malin Sjödin, Marie Olgarsson, Linda Bronell, Sofia Klaar och Liza Engström.

 

Maila mig era adresser så kommer era värdebevis på posten Skrattar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos