Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 10 november 2011

DET BÄSTA ALVIN VET

… är ju Scooby Doo så dessa leksaker skulle han fullkomligt älska och leka med för jämnan! Visste inte att dom fanns utan det var min Mamma som uppvaktade Alvin i helgen med en Mysteriebil och Shaggy. Så nu måste vi ju köpa till mer leksaker i serien Ler Efter lite googlande så hittade jag att Lajbansson leksaker har en massa Scooby Doo leksaker, inga dyra alls heller! Får bli julklappar istället, hinner nog inte komma fram tills imorgon lär jag tro..

1 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Mina älskar också Scooby Doo, speciellt dottern. Tur att hon inte såg det där för då hade öronen trillat av efter allt hennes tjat.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos