Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 november 2011

ME & MY LOVE

ATT00362ATT00359

ATT00356ATT00365

ATT00368

Bilderna säger allt – jag och Johanna hade en toppenkväll på Debaser och såg Dia Psalma göra sin sista spelning. En massa öl och snuskprat det är liksom vi. Avslutade natten med lite Donken mat och sen blev det visst taxi hem för tunnelbanorna hade slutat gå… Oooopss… Ler med tungan ute

 

Dia Psalma är för mig nostalgi – började lyssna på dom i tonåren och sen har deras skivor liksom hängt kvar. Men erkänner att deras nya skivor känner jag inte alls till, tycker heller inte det är lika bra musik som deras tidigare. Så då dom spelade nya låtar hade man noll koll, men när “Gud som haver barnen kär”, “Elsa” och dom andra spelades då jäklar sjung vi med som bara den!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos