Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 november 2011

MAT LEVERANS

Nu borde min leverans från Mataffären komma – blev att jag storhandlade från dom den här gången. Så skönt att slippa åka på en affär och dra med ungarna någon kväll eller helg.

Nu kom dom visst Blinkar Har packat upp allt och fyllt kyl och frys, även inhandlat allt inför kalasen i helgen så jag kan baka alla tårtor och sånt.

Nu förbereder jag maten och ska snart hämta kidsen, lite stressad eftersom jag ska ut ikväll. Men men, det ordnar sig säkert, jag har ju börjat med maten i god tid. Tjing så länge!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos