Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 november 2011

MINI LITEN KÄMPAR

ATT00130

Varannan timme måste jag se till att lilla mini får mat antingen i form av ersättning eller att jag hjälper henne att få från Leeloo. Dom stora buffar undan henne så lätt om jag inte hjälper till. Ledsen Trots att hon är så liten är hon väldigt pigg och livlig, försöker brottas med dom stora och rör sig runt i valplådan himla fort. Jag hoppas verkligen att hon växer på sig snart och överlever – hon är vår lilla fighter och hoppas på även survivor!

 

På bilden väger hon endast 55g – förstår ni hur lite det är? Den största valpen väger snart tredubbelt så mycket.

3 kommentarer:

zasata sa...

Vad säger veterinären också? HOn behöver typ inte dropp?

annsoh sa...

Åh vad gulliga! Håll henne i liv!! Vi förlorade en kattunge som var mycket mindre kämpade för hennes liv men till slut dog hon :(

Anonym sa...

Ååå! Håller tumamrna för att hon klarar sig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos