Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 20 november 2011

2ÅRS PRESENT TILL ALVIN

ATT01027

En cykel/trehjuling fick Alvin av sin Farmor i 2års present – kommer ni ihåg, det är den jag bloggade om för länge sen att jag ville Alvin skulle få!?! Skrattar Så fina färger och många roliga detaljer, perfekt till en 2åring! Alvin har dock väldigt korta ben så han når inte riktigt att trampa, men han försöker och snart så har han växt den där lilla centimetern som behövs och då kommer det att gå undan!

 

Trehjulingen finns att köpa hos E-leksaker för endast 375kr (ord pris 469kr).

4 kommentarer:

Patience -18 & mamma till Damien sa...

Nej va fin! Synd att min pojke bara är 3 månader ^^

Martina sa...

Den var jättefin. Men jag gillar den äldre, lite mer metalliska typen.
Vi får se vad det blir till sonen framåt våren...
Man ska ju ha råd också haha

Cassandra sa...

Fin blogg =)

feztis sa...

Vilken fin cykel han fick :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos