Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 november 2011

ÅRETS LUSSEBULLAR

ATT00759ATT00756

ATT00762

I år fick båda barnen hjälpa till med lussebullarna och oj så duktiga dom var. Visst Alvin´s lussebullar blev mer som lussebollar, hehe.. Men lika goda för det! Dessutom så fick väldigt många lussebullar många fler russin är två i sig, haha.. Skrattar

 

Brukar ni ha med barnen då ni bakar?

4 kommentarer:

Ilhan sa...

Bra att du skriver lussebullar och inte lussekatter! Har nyligen skrivit ett inlägg om att jag inte förstår mig på folk som skriver lussekatter!

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Det beror lite på vad jag bakar. När vi bakar till jul gör jag det alltid med barnen, men annars är jag så pedantisk att jag har lite svårt för när de dräller eller gör fel. Elakt, jag vet.

Martina sa...

Angående fler än två russin i lussebullarna så frågade min dotter mig när vi var ute och fikade med just lussebullar, varför det bara fanns två russin "när russin är så gott" :-)

Hanna sa...

Åååh vad gott! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos