Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

EFTERLÄNGTAT DATE

ATT00160

Äntligen lyckades vi få till en liten fikadate jag och Alexandra. Vi har inte setts på flera år och det är skamligt! Vi lärde känna varandra då jag väntade Amanda och hon Benjamin, vi fick barn med bara ett par dagars mellanrum Ler Sen umgicks vi flitigt då barnen var små men sen började vi arbeta och vi sågs mer sällan. Nu hoppas jag att det ska bli ändring på det och att vi ska ses oftare!

Har ni sett vilken sjukt snygg vagn hon har?? Det är en Urban Jungle – kan man inte annat än älska den gröna färgen?!?

 

Tack för en mysig fika gumman!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Finaste du, nu ska vi bli duktigare på att ses igen:)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Åh vilken underbart fin vagn! *Vill haaaaa*;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos