Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 november 2011

SYSKONPULKA

Förra året var jag på jakt efter en syskonpulka och i år ska jag slå till på en, toppen att ha på morgon då man ska lämna ungarna i parken och även då man ska hämta, går ju liksom smidigare då än om dom ska traska i snön. Men sen även i stugan är den bra att ha, då vi ska ut på isen och fiska Ler 

 

Inte mycket till ryggstöd med nog tillräckligt om Amanda sitter längst bak.

Finns även den hos Lekmer och kostar endast 179kr.

3 kommentarer:

Emma Viklund sa...

Sist vi gick i en leksaksaffär, så såg jag en sån pulka, så då tänkte jag att det bara måste vi ha, så vi funderar på en sån gemensam julklapp till barnen i år... perfekt när man bara ska gå till postlådan m.m :)

♥ Sojka ♥ sa...

Men vad bra! =) Kanske blir en pulka i år om det kommer mycket snö! Vad roligt det måste vara för sonen. :) Men behöver ingen syskon pulka än iaf. :) vilka minnen man frå tillbaka när man ser pulkan! =)
Kram!

Pappan Anders sa...

Den ska jag spana in :-) Perfekt till barnen.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos