Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 november 2011

HÄNDIGE MANNY VERKTYGEN

På Alvin´s önskelista står såklart Händige Manny´s alla verktyg: Pang, Skruvert och alla dom andra. Dock väldigt dyra tycker jag Förvånad Ca pris på den här verktygslådan är 549kr – är inte det lite väl dyrt?

3 kommentarer:

Milla sa...

Jo, jag håller med. Det är ju jättedyrt! Noah önskar sej dom också :)

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Jo liite dyrt men kan lova att det är värt varje krona.. Kevin fick Hammaren och den oranga tången i goodiebagen jag vann på barnshopping mingel kväll och dom är FORTFARANDE hela.. Kevin är en som leker helt galet med sina leksaker kastar dom hej vilt överallt så typ alla hans saker är paj förutom just dessa, så jag tycker absolut dom är värda sitt pris :)

Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Theo vill också ha dem... men kostar ju mycket!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos