Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 november 2011

SNÄLLA TOMTEN

Jag hoppas att den här kuvertväskan ligger under julgranen i år – den är verkligen såååå “Muppsan”, eller vad säger ni? Älskar små söta handväskor! Kan verkligen vara pricken över i:et i en outfit.

En shoppingväska som även fungerar som datorväska vill jag oxå ha av tomten, den här tyckte jag va riktigt ball! Undrar om jag varit tillräckligt snäll för att få båda?

Som ni vet är skor min största last – näst efter det kommer väskor! Jag är hundratals men använder endast ett fåtal.

 

Båda väskorna finns att köpa hos Spartoo.se till riktigt bra priser Ler

3 kommentarer:

Missy sa...

Tyckte verkligen om väskan nedan, riktigt häftig! Kanske skulle ta och önska mig en sån av tomten jag med :D

emma - ensamstående mamma sa...

vem vann Partytajm - 16/11?? jag håller allt tummarna hårt med min son.. han fyller år efter nyår.. vill gärna vinna en gång till han..

Linnea- Ebbas mamma sa...

Men så snygga!
Jag vill också ha dom här under granen :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos