Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 28 augusti 2010

VINTEROVERALL AMANDA




Då ska man välja vinter overaller till barnen
igen då.. I år behöver ju även Alvin en rejäl
då han kommer kunna leka i snön ;-)
~~~~
Dessa ovan, Didriksons och Molo overallerna
funderar jag på till Amanda. Lutar åt Molo
då jag är sååå nöjd med förra årets vinterkläder.
~~~~
Vad har/ska ni köpa till era barn???

bloglovin

7 kommentarer:

nikita sa...

molo overall blir det till Albin =)

Caroline sa...

Vad för någon hade du tänkt till Alvin?
Tycker de svårt vad man ska köpa till dom små..

Anonym sa...

Orkar inte tänka på vinterkläder än... funderar på MOLO, Me Too, name it eller Didrikson.
*kram* Åsa

Tove sa...

köpte redan i våras en grön fleecefodrad bävernylonoverall på Åhlens.. den hade de sänkt till 149,- och det påpekades väldigt fint i kassan att "det är ju förra årets"... :-)
De blev av med den, och jag gjorde ett klipp - nu hoppas jag att den blir så bra som jag tror!

Anna sa...

Lillkillen har en reima (ärvd från storebror) och en Molo.
Och storebror en reima med värmeplattan i rumpan =)

Kan verkligen rekommendera Reimas overaller, speciellt för de små som sitter en hel del i snön.
Med värmeplatta är de aldrig kalla.

Och det är lätta att bara torka av eller duscha.

Lycka till i overalldjunglen =)

Linda sa...

Jag har köpt en didriksons overall samt ett set jacka och byxa från didriksons till min 4 åring. Hade vinterkläder från didriksons förra året också och tyckte dom var toppen. Sen blir det nog didriksons kläder till 10 åringen, men vad jag ska köpa till min lilla det vet jag inte riktigt än :)

Kram Linda

Sara E sa...

Reima, helt suveräna! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos