Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 augusti 2010

EN VECKA MED NOKA

I fredags hade jag kört med Noka en hel vecka.
Jag bytte ut alla mina måltider mot deras pulver
shake och åt ibland deras nudlar, frukt och
grönsaker. Sen tränade jag två gånger per dag
i form av snabba promenader!!
~~~~
Resultat: -5kg
~~~~
Noka´s pulvershake är den ENDA pulverdiet
jag faktiskt tycker om - jordgubbssmaken
smakar supergott :-D Det har faktiskt inte
varit så himla jobbigt - inte som jag
förväntade mig. Deras shake ger en
otroligt bra mättnadskänsla!! Kände mig
nästan aldrig hungrig!!
~~~~
Nu ska jag in och kika vem av er som
gissat rätt eller närmast :-o

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

äter du dessa soppor 3 gånger om dan?

KisseGirl sa...

Har du slutat amma helt eller körde du pulver och ammade?

jag vil så gärna köra en vecka jag åxå men jag ammar ju fortfarande Lukas och känner att jag vill inte sluta amma för att köra en pulvervecka jag har nämligen läst att man inte ska köra pulverdiet och amma...

Vilken kickstart att gå ner 5 kg, härligt för dig!

Anonym sa...

Shit vilket bra resultat! va duktig du har varit! Jag som tyckte jag tog i när jag gissade 3,7 :)
mathilda

Mia sa...

Grattis! va roligt att få ett sånt resultat! :-)
Men jag smakade Noka. Blandade med mjölk som det stod. Jag höll på att kräkas efter första klunken. Inget för mig. Föredrar helt enkelt naturdiet. Men jag byter inte ut alla måltider, utan bara en eller två om dagen. Men har ändå gått ned 2,6kg på en vecka. :-D
Måste ha mat så hjärnan funkar nu när det ska räknas matte. ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos