Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 29 augusti 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Bästa lekmattan ever - nu finns den på IKEA, för endast 99:-
Kommer ihåg som barn att det bästa jag visste var att leka med alla bilarna och en sån här matta hos min moster. Tänk så enkelt det kan vara ;-) Vad ska man med stora bilbanor till??

bloglovin

1 kommentarer:

Linda sa...

Har en äldre modell av deras bilmatta... och den är ju inte alls lika bra, rätt rörig att köra på, tycker till och med jag, när jag ska leka med barnen... Skulle gärna haft en sådan där istället... men jag tror sambon tycker det är onödigt :/.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos